Pages

Subscribe Twitter

Tuesday, August 18, 2009

I'm tagged by Zue

Apa perasaan anda skrg??
Down...(sbb nak period kot)

2.Saya nak makan??
lobster cooked with cheese..yummeh! (gulpp!)

3.Saya tak suke??
Orang judge saya sesuka hati..& kaki penipu!

4.Impian saya??
1)more kids...
2)
Belikan hubby american chopper as a bday present
3)Semi D kat Setia eco park..cewahh!
4)
spend lebih duit ke arah yg lebih baik.duitku bkn utkku saje..utk org2 yg lebih memerlukan juga.Semoga jd bekalan di Sana nanti.


5.Saya harapkan??
N1H1 to be vanished from earth..

6.Jika saya boleh putarkan masa??
saya nak jadi lebih baik dr skarang...(fuyyoooo)

7.Saya pada 10 tahun akan datang??
still vouge,kurus skit drpd skang & still terlompat2 bila nampak benda yg saya suka...
supaya org ingat saya adalah kakak kpd anak2 saya...boleh?hee~

8.Handphone saya adalah
3G Iphone yg dah sumbing skit terjatuh atas jalan kat dpn 7E aritu.ekekekeke..

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
yg serious...jap 1,2,3....3 kalilah.

10.Saya suka pada??
org yg sweet,funny & friendly..lg suka handbag,cupcakes,hummer,glittery stuffs & etc...

11.Kawan-kawan saya??
ramai & mcm2 jenis ade...hehe!

12.Pernah dikhianati??
penah oleh byk org...selalu jer teraniaya(sob..sob)

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
macam2 kalau boleh...ko tungguuuu!! (xdelah,main2 jer)

Senaraikan 8 orang untuk di tag
xde org nak di tag,sebab x suka expose blog kat ramai org..org2 tertentu jer boleh..


3 comments:

~│CatWoman│~ said...

do u mind klu aku btulkan sket ko pye jawapan?hehe...part nama virus tuh..H1N1...hehehe...

Dallies said...

eh leh lak terbalik!!!!! x perasan...wuakakkaka! mengong tul...

amm said...

aku pn prasan gk smlm tp aku pk tggu la zue yg btuikn...hikhik...

Post a Comment