Pages

Subscribe Twitter

Sunday, September 19, 2010

Raya..Raya..Raya..



Bersawang dah belog saya ni...lama x berhupdate...

Pagi raya dari rumah terus ke rumah my 1 & only abang...sebab mama ade di sana..
so aku punye sessi bermaaf-maafan adelah di sini..Mama x pakai baju raya pun,sebab dia x mahu beraya thn ni dgn keadaan abah still di hospital..kami pun faham...
Dua hari sblm raya pun..aku byk mendiamkan diri,berendam air mata...menyorok dari anak2 & husband..sebab sedih sgt mengenangkan abah...mood raya pun xde...memandangkan baju2 ni dah ditempah sebelum abah sakit..so pakai ajelah, lagipun saya milik suami,kena jaga hati suami & anak2 juga..Anyway,tahun ni kami beraya berempat bersama ahli baru,Ryanz...His 1st raya...
Walaupun keadaan abah mcm tu,aku tetap belikan sepasang baju melayu,purple utk abah...


Memohon maaf di 1 syawal dgn abah di hospital

bermaafan with beloved husband..wink*

wahh this year daddy ade gang pakai baju melayulah..hehe!

Eva & opahnyer..

di kampung hubby..

Happy dgn collection duit rayanyer...1st timelah katakan..hikk!

mata kuyu...

ehem..ehem..

No comments:

Post a Comment