Pages

Subscribe Twitter

Wednesday, July 6, 2011

A rough day..


Sure sesekali dlm 1 tempoh semasa kita berkerja akan timbul conflict ataupun berdepan dgn situasi menjadi mangsa keadaan or kena shoot dgn someone just to save her/his own butt!!!
Yer...itulah yg terjadi -_-
Actually,di tempat kerjalah saya btul2 jadi manusia yg penyabar secara total!
Sebab working culture,people & environment mmg mcm......dot dot dot!
Tapi sebab dah lama berkecimpung dlm bidang ini di sini....
bisa ku tepis & protect diri sendiri dgn beraninya arini...berani kerana benarkan?
btul x?(angguk skali cukup..)
Dan arini saya berbesar hati dgn email feedback dari boss,cc kepada yg lain
yg dia buat silap.For the first time my boss dare to say he is wrong!
Lega hati aku..Boleh tdo nyenyak aku mlm ni...
kalau x,En.R jadik mangsa,wuakakakaka! xdelah..
xde maknanyer aku nak waste quality time with my beloved family pikir psl keje..
bkn company aku pun...plg kuat pun aku muncung 4 jengkal..pastu hubby buat lawak,
muncung pun kena sedut balik! dahlah,nak balik!!! sekian...

No comments:

Post a Comment