Pages

Subscribe Twitter

Thursday, June 10, 2010

mangsa keadaan..

oh lately nih aku diduga mcm2 dgn kerenah manusia2 sekeliling...hmmmm.
menjadi mangsa keadaan...i hate this situation but it's part of life...sampai keje pun xde mood :(
nasib KG pandai buat lawak tadi...baru ade reason to smile...kalau x aku duk diam jer ,buat keje sambil tongkat dagu...pc pun asyik hang jer...nasib si jacky settlekan cepat...kalau x,nak jer aku smash pc tu dgn kasut..huh!

skang kepala dok pikir,patut ker terima offer utk bertukar angin,tukar department...boss aku sibuk emphasize psl salary utk job tu...ape,ingat aku ni money oriented sgt ker?kalau duit byk,tp keje stengah mamp*s nak buat per...hati pun x senang.seboleh2nyer aku nak cari keje yg boleh meng'happy'kan aku supaya aku bley stay lama...tp kalau duk umah xyah keje langsung pun best jgkkan?

Hubby kata "i can work harder so u can stay at home but i won't always be around like now,selalu blk lambat,is that ok?" tidakkkkk! i don't want that...what is the point gi cari duit byk2?jgn sampai duit berkepuk tapi btg hidung pun susah nak nampak...No,No,No...your time with us mmg i xleh nak tolerate..

itu ajer luahan rasa pd hari ini,sekian...

3 comments:

~│CatWoman│~ said...

sabar dallies, tu la dugaan tempat keje.. aku pun dah stat nyampah..aku suka masa keje klinik dulu.. huhu..environment sungguh indah...bos pun baik2 belaka... =)

•♥• Mrs RR •♥• said...

kt mana2 tmpt keja pn mesti ader prob tu.. even kita xkaco org pn.. but eita sgt2 setuju dgn pndpt dallies.. en ajip pn pernah ckp perkara yg sama.. tp x sanggup! sbb kami mmg perlukn dia di rumah.. kesian klu dia sorg2 kena keja siang mlm.. wuwu!

Dallies said...

thanx u ols :)

Post a Comment