Pages

Subscribe Twitter

Friday, October 22, 2010

masa yg ditunggu2...

Semalam aku dpt email annual increment ^_^ so mcm2 nak kena sign before dpt official letter.. company lain xde kot kena draft 6 months future plan & the past 6 months contribution...haaa aku adeeeee!!!best!best! (uwekkk...)pastu ade lagi 1 form utk comment superior...ini pun best jgk! jgn jadi mcm thn lepas sudahhh..aku comment dia kaw kaw...pastu lepas print aku lupe amik..dia pun terbaca! terus pangkah X aku sampai skang...pdhal aku cuma berkata benar '-_-'
inilah nasib org yg innocent...

Esok pagi aku nak kira baper byk dah aku save duit company stakat ni dgn automation yg dah di implement...sebab attendance aku thn ni plg corottt! Tan Sri pun awal2 dah suruh aku write report utk explainkan segala mc & unpaid leaves aku....berat latest aku pun blum kasi lagi...haaaaaa!yg ni pun sure company korang xde....body weight effect increment tahuuuu...tapi stakat ni BMI rate aku normal lglah walaupun flabby...ekekekekeke!

walaupun blum diberitahu berape dpt...dari cara boss puji2 aku dlm meeting pun aku rasa aku mcm dpt bau berape aku akan dpt..ngeh3x...
aku pun dah start tunjuk rajin 2 minggu nih,dtg awal...blk lambat...lunch pun 15 minit jer..walaupun aku x pandai mengampu...at least aku cuba...wuahhahahahaha!

3 comments:

amm said...

funny nya.....berat pn d amik kira??

~│CatWoman│~ said...

keh keh keh... gileerr strict company ko dallies...
tapi kalau incrementnye masyukkkk, tak hal la kan... boley je maintain bab2 yang pelik2 tu... hehehe

Dallies said...

Am:yup..pastu sape category obese kena !
counseling lg dgn nutritionists..huhu

Zue:kalau nak stay lama,kena redha jerlah..

Post a Comment