Pages

Subscribe Twitter

Friday, October 15, 2010

Memanjakan diri ke spa with my best buddy!


1 day di opis, aku merasakan yg aku perlu dimanjakan di spa..
and kebetulan my BFF,Hasnita mempunyai pendapat yg sama...
so aku pun membuat survey & finally decide utk ke Serenity Spa,Shah Alam..

x snap pic pun,satu ni jer...sebab sampai2 jer handbeg msg2 dah masuk locker..
tinggal berkemban jer bdk pempuan berdua ni...haha!

First skali kitorang bertangas a.k.a wap poen..wuahahaha!
eloklah utk aku yg baru bersalin + Ita yg baru miscarriage..
tapi panas nyer mak oiiii...basah kuyup aku dgn peluh!
bau herba yg kuat tu...menusuk terus ke hidung!

2nd treatment adelah berurut seluruh badan..siap kena karate segala..
nasib x patah tulang rusuk aku...
suasana kat bilik tu bkn main romantik,hanya diterangi cahaya2 lilin,bau-bauan setanggi
& muzik ala Bali...rasa cam kat Bali pun ade..

3rd treatment adelah body scrubbing,baik punyer tonyohhh!
confirm bersih,tertanggal segala daki berkerak...ngeee!
kitorang pilih orange salt scrub sebab bau dia best!!!

4th treatment pulak mandi susu...suke!..suke!..suke!
bila bdk spa tu tuang jer susu dekat bahu aku..rasa lembut selembut sutera...
susu kambing + aroma therapy oil...
berendamlah kitorang berdua di tub masing2 yg bersebelahan..
sambil bergelak ketawa..ketawakan hal masing2...sampai kain kemban terlucut..wooopss!
tapi baik btul kitorang,xde activity mengutuk pun berlaku...
just bercerita tentang handbeg, accessories, holiday plan & bla..bla..bla
Seronok bila sekali skala dpt spend quality time with an old fren :)

2 comments:

•♥• Mrs RR •♥• said...

bestnyer.. huhu! dallies gi yg kt bluewave ker? teringat time eita nk kawen dlu.. eita wat mandi lulur segala kt situ..

sesekali memmanjakn diri baik utk kesihatan kn

Dallies said...

eita,kita pegi yg kat sec 13 tu,yg bluewave to call byk kali x dpt...terpaksa pegi yg jauh skit..
yup puas hati,blk terus rasa nak tdo..haha

Post a Comment