Pages

Subscribe Twitter

Saturday, December 3, 2011

Snow Walk - I city

Wednesday -Hubby called kata Kak long dia dah sampai KL..nak dtg rumah.
masa tu aku kat opis lg,baru pkl lima....tapi dgn selamber blk awal...potong gaji...huhu!
Ingatkan derang nak dtg weekend,terawal pulak dia...maklumlah husb & wife keje cikgu & skang cuti skolahkan...

Nasib rumah aku dah kemas weekend tu....agagagaga!
Order dominos jer for dinner...aku gatal order pizza first class set...x sedap :(
malu aku taw skali skala ipar dtg jamu mknan x sedap..hewhewhew!
pastu terus ke destinasi utama derang - I city!

Aku dah pegi berpuluh kali kot sbb dekatkan...
tp x penah masuk snow walk yg baru tu sejak kena bayaw ni...
So we ols pegilah beramai2,walaupun muka penat & mata panda sebab keletihan ...
Sejuk nak mamp** dlm tuuuuu...brrrrrrr!
Aku rasa time winter aku pegi Vancouver dulu pun x sejuk camtu....sejuk buatan ni lain mcmlah...

My rating for this place is 3 star..Hopefully in future they will improve...
Kat Malaysia ni ade a few theme parks yg not up to the standard yg boleh diklasifikasikan (fuhh ayat...) sebagai theme park,standard fun fair jer..tapi entrance fees xmo kalah...hmmmh.
I think so far theme park yang aku penah pegi & btul2 buat aku puas hati :Disneyland,Sunway Lagoon,Universal Studios...mahal skit tp berbaloiiii....
Hope sgt Legoland & Kidzania nant happening jgk,x sabar!

Part yg best Evalah bdk yg plg happy dpt jumpe cousin dia, jln sama2 :)
derang ni sebaya,birth date pun selang 3 hari jer tau,bln yg sama...





Mcm aku yg cuti skolahkan?

Org lain buat peace,Eva sorang jer buat 1 Malaysia..




Ryanz mmg sempoi,masuk 5 minit dah zZzz



No comments:

Post a Comment