Pages

Subscribe Twitter

Monday, December 5, 2011

Teman Mama Shoppink!

After 2 weekends memerap kat rumah...weekend baru ni teman mama shoppink kat KL,
ade 2 bln lbh lg nak pegi Perth tapi mama dah smangat shoppink baju baru...huhuhu..
Aku?xde niat nak shoppink pun...jd follower jer & jadik image consultant x berbayar..hikks!
Tapi bila ternampak benda yg kiut miut sambar jgk...harusss!
Sebelum tu singgah Cheras dulu jumpe my beloved Opah & isi perut kenyang2 baru boleh mulakan misi...

Dah lama x story psl makanan...kali ni i 'open table' sebab dah niat nak blanja mama...
We ols makan kat Restoren Wong Solo Ayam Bakar,Bandar Seri Permaisuri...
We love the fooood...Antara menu yg kami order : Udang sambal petai,ayam bakar,ayam pen yet,terung belado & ulam2an...total with drinks =RM70+
mcmm biase i sure nak order air alpukat, tapi dia xleh beat alpukat Restoren ole2 bali...soooo creamy!nyum!nyum!

Settle brg2 mama,drag mama ke Low Yat Pulak!.....giler susah nak dpt parking..
so bantai jer parking kat tempat xleh parking...kalau kena clamp?redo jerlah...
Tujuan utama ke Low Yat nak beli 'baju' for my new lappy...
Utk pengetahuan umum,org yg hadiahkan aku laptop xde package bag dia skali yer,
harharhar! (eh org bg ko peha ko nak tuttttt plak yer?)

Mama kan mmg x aci tau,kalau beli brg dia 4 hari 4 mlm pun xper...
time aku, baru masuk kedai yg pertama dah kena sound....suh cepattt!
x nyempat pun masuk kedai apple...huwaaaaa!
Last2 beli beg merah Capdase kat bwh tu...siap label 'breathable'
aku ingatkan diaper anak aku jer breathable..ahaksss!





layan diri...



comey x? ^_^





No comments:

Post a Comment