Pages

Subscribe Twitter

Wednesday, December 28, 2011

My new year haircut- Paradise Kiss

Malam td tgk citer nih -Paradise Kiss
Before this x sibuk pun nak nengok citer jepun....haha.
Tp baca synopsis mcm best...
I mmg terpaku,terkesima,teruja tgk Keiko Kitagawa dlm citer ni....
nak2 rambut dia...alahai comelnyer...

Terus ckp dgn Mr.Husb i nak potong fringe camtulah..
Sesuai ker x sesuai ker tu blakang cerita....kahkahkah!
lgpun boleh sedondon dgn Eva...

Kebetulan adik2 Hubby ade sini...Ryanz tido jer mummy pun grab kunci keter..
Vroooommmm sampai salon...dekat jer..
Salon kat area umah I ni byk,tp xde satu pun yg memuaskan hati...
kalau lepas potong tu,bknnyer nak blow elok2...cincai2 jer..
dgn muka terlekat rambut lg...ishkkk..kdg2 fringe Eva senget benget..
Hari ni try lg 1 salon...dgn harapan baru....ececeh..
Tgk rambut yg kejung semacam ni terus nak buat treatment dulu..
Eva cuma trim fringe & rambut blakang..maintain style sama,daddy dia x kasi usik lelebih..
Masuk darjah 1 suk baru leh cantasss!

Then minah salon yg baju belang tu ckp benda yg aku leh expect dia akan ckp...
"Muka akak bulat,tembam x sesuai nak buat rambut camtu"
pastu tokey dia dtg.....
"I lagi gemukkk,tapi pun boleh ade fringe mcm tu...trylah at least once"
lega hati aku dengar...

Yg minah td tu tu asyik2 nak highlight yg aku ni tembamlah..gemuklah...x abis2
kalo koranglahkan,ade rasa nak bakar rumah dia x??
nasiblah angin aku baik time tu...*feeling japanese chic*
mulut aku x berbunyik pun sampai ke sudah...
dalam kepala otak dah set nak gi beli hair dryer,round brush & roller jer..
kehulu kehilir aku heret si Eva....dia pun rela jer...hahaha!
kalo Hubby aku tau aku beli hair dryer sampai rm200 hengget,abislah...
Mslhnyer motif bkn utk keringkan rambut tp utk stylekan rambut...
Yg rm80 punye aku penah try...mcm hampeh!




2 comments:

~│CatWoman│~ said...

halowhhhh comeynye... amoi tu cakap ko tembam kan, abes aku ape? super duper debab? hahaha...muka aku dah macam belon ok... :D

Dallies said...

Zue,minah tu org kita...dia pun x berape nak slim sibuk nak suh aku slim..
hahaha...ko tinggi lampai xper...aku ni kemetot!

Post a Comment