Pages

Subscribe Twitter

Saturday, August 14, 2010

Ubat-ubatan..


ubat sape nih?haaa....
Pagi2 lagi dah ready nak ke demc bwk Ryanz pegi jumpe paednyer..bkn sebab monthly check up or nak jab tapi sebab Ryanz x sihat,batuk dgn tiba2,naik rashes & temperature naik...
berikut adelah koleksi ubat ubatannyer..kesian Ryanz kecik2 lagi dah kena pakai nebulizer,apelagi menangislah dia...Cian tayunk mummy tuhh...inilah penangan antar anak pegi nursery,aritu Eva now Ryanz plak.
Kebetulan pulak paed si Ryanz pegi umrah so tukar dgn Dr.F yg sgt weird...
Cara hubby aku senyap pun aku dah tau yg dia x confident dgn Doc ni...mane taknyer,aku tanye doc,doc plak tanye aku balik soklan yg sama........hmmmm.The way doc ni kelam kabut pun buat kitorang jadi panik.pastu mcm2 ubat lagi dia nak offer,actually bkn ubat pun,mcm lotion & bathing soap berubat...saje jer nak 'ketuk' kitorang tgh2 bulan nih.

Ptg,mcm biaselah rutinku ke pasar ramadhan...punyelah crowded manusia2 di stadium shah alam sampai aku bertembung dgn sorang mamat ni,dua2 bergerak dgn kelajuan yg sama..skali aku tgk...TEKA SAPE???ngeh3x.......Farid Kamil rupenyer...malu sayeee! nasib ensemkan...kalau x mesti aku dah sound...dia pun senyum simpul jer,sure dia ingat aku lum kawinkan???kan?kan?..KAH! KAH! KAH!

Pastu berbuka di hospital dgn mama lagi...ondaway tu ade bdk 'histeria' dlm keter...x mkn pujuk.
paksa mummy daddy patah blk pegi baazar...oh tidakkk!

No comments:

Post a Comment