Pages

Subscribe Twitter

Thursday, May 27, 2010

barang dah sampai..

Yeay! brg yg i story mory aritu dah sampai..melompat aku terkejut time van pos laju tu hon..excited sampai sarung selipar pun sebelah lain,sebelah lain..harhar! aku mmg jenis manusia yg suke excited bila dpt parcel,tapi kalau surat menyurat...i don't like!! surat2 tu semua nak mintak duit jer...haha.surat cukai pintulah,bill astro,mbsa,surat saman parking& etc....urghh!

anyway,ape yg terkandung di dlm itu envelope ialah baby sling utk Ryanz...bila hubby blk,tayang kat dia,dia kata nape cam kain baju raye jer?wuakakkaka! aku pun ingatkan cotton,rupenyer bkn..tapi material dia cam sejuk jgklah..time hubby ade baru aku duk try,tp x sampai baper minit aku dah tanggal balik,x bestlah pakai mende nih..siap ade tulis kat pamplet tu,kena practise dulu pakai menda nih...uihhh! rumitnyer! pic aku menggayakan sling nih blum ade lagi psl kena tunggu aku make up cun2 dulu baru boleh pose..ahakks!

Then hubby ajak gi whizkid,beli playpen Ryanz.
Color yg cukup jantan for my hero xder...so amik jerlah ape2 color,asalkan bukan pink sudah!benda ni keperluan bkn utk jamu mata aku jer..itupun bkn main lama nak decide..senang citer,aku ni mmg complicatedlah orgnyer..
pastu terpandang stock baru sampai,cloth diaper,bykk!!,mcm2 color & design..cute.aku mmg teringin nak beli benda ni,nak tahu tahap kebagusannyer.dah lama jgk survey & study online...so aku beli dua,utk try dulu..nyonya tu sibuk suh aku beli skali 4,nak kasi discount rm4...hmmm,simpan jerlah disc tu...x serupe discount pun...kang aku beli 4,pastu x sesuai dgn anak2 x ker membazir?

nanti dah besar skit Ian boleh golek2 main dlm nih,kakak xleh bully Ian..
Ian pun x boleh kacau kakak..
Cloth diapers..

2 comments:

~│CatWoman│~ said...

auntie sangat terharu tgok baby ryanz sleep kat atas comforter tuh.. hehe.... muuuaahhhh

Dallies said...

hehe..nyenyak Ryanz tido atas comforter tu..

Post a Comment