Pages

Subscribe Twitter

Monday, May 24, 2010

Weekend shopping-Subang Parade+Empire Tower

This weekend terhamatlah bz mencari brg2 utk mendeco majlis yayang Ryanz..
masuk 3 kedai bunga pun x settle lagi...termongah2 den.
Pastu Cik Eva buat drama,nangis,x puas jln2...so after lunch terus ke subang jaya (dekat skit..hehe!)
First,pegi subang parade..nak cari white dress utk dia...x jumpe pun.sooo mummy amik kesempatan grab beberape helai baju..
oooh time aku tgh duk pilih dress utk cik eva ni,dia dgn selamba cakap"mummy,why you want to buy me a white dress?i want to get married ker?" boleh bygkan x?rasa nak sorok muka dicelah2 baju..sebab ade 2 parents yg tgh shopping utk anak2 derang siap menoleh..sorry,jgn salahkan aku...aku x ajar yer anak ckp psl kawin2 nih..

selepas itewww,Daddy pun ajak gi new shopping mall,empire tower tu..at first i eksennn,xnak pegi...ckp x laratlah,nak pengsanlah..
yeah i had sleepless nights lately..waktu siang sure cepat penat..
then hubby kata...kita lalu jerlah..next time kita pegi...

pastu tiba2..aku ternampak sesuatu ,dan seakan2 x pecaya..
terus scream dlm kereta (nasib xde org dgr...) "Yang!!!! ed hardy yang!!!"
hubby kata "mane???poster jer kot...xkan subang ade ed hardy..."
Aku suruh jgk hubby turn keter masuk parking..wuahahhaa..lupe diri..
pastu masuk jer empire tu..terus nampak!!!syoknyerr,xyah gi klcc :)
The promoters also very nice..hensem2..ngeh..ngeh!

About a month ago,hubby berkata.."kan best kalau gi hard rock nanti pakai t-shirt ed hardy,baru btul2 rockk!" hint akulah tuuuuu...june ni kan bufday dia...
so aku pun suruhlah dia pilih satu...Sure berbunga2 hati dia,tp control..(untungnyer sape dpt akukan..huhu!)
pastu aku pun gatal2 try a few shirts...geram aku tgk design2 yg ade...baju pempuan lg byk dari baju lelaki...disebabkan body aku yg agak....(paham2lahkan) aku ngaku aku mcm bini shrek skang ni..tp tgklah lagi 2 months,jgn ingat heidi klum pindah duk setia alam..(har..har perasan!)soooo aku pilih color black yg jenis long shirt biar nampak slim skit...egegegege...tapi design dia kalau mama aku nampak nihh..sure kena ceramah motivasi,"anak dah dua pun nak baju gambar tengkorak??tengkorak kamu!!!"hahaha...imaginasi terlampauu...

Ape2pun...aku blk umah pada hari itu with a big smile & a big hole in my pocket!ouchh...

i loiikeeee!

.
pilih jgn x pilih...

she's not scared of the skulls :)

3 comments:

amm said...

yeah, akhirnya dpt gk ku jejak empire tp.......xjiwa la....nmpk gk kedai ed hardy ni & seram plk tgk bj ada muka tengkorak ni...huhu....

•♥• Mrs RR •♥• said...

hr tu lalu kt federal.. nmpak ToysRus punyer ads kt building empire tower tu.. ader charles & keith gak kn dallies.. huhu

Dallies said...

Am:bkn semua baju dia design tengkorak..first kita minat yg design mermaid,tapi color kuning sgt..kita bukan putih melepak pun..hehe.lgpun bdn tgh tembam hubby suh pilih color hitam.tp yg color hitam semuanyer design tengkorak..xper nanti sesape yg tgk boleh insaf & tahu yg setiap yg hidup pasti akan mati..

Eita:haah toysRus lama yg kat subang parade tu pindah ke empire..Yup,C&K shoes pun ade :) my fav shoe brand..eita pun sama ke?senang,takyah gi jauh2 lagi..byk jgk kedai blum bukak lg..

Post a Comment