Pages

Subscribe Twitter

Saturday, May 8, 2010

Ryanz first day out+ shopping for my kiddos..


Harini excited btul nak kluarrr...hari yg ditunggu2.dah lps 30 hari...weeehuuuuu!
Kalau ikutkan xnak bwk Ryanz kluar,sbb dia kecit lagi..habis kalau tinggalkan sape nak jage?
Secara rasminyer,nilah shopping mall pertama yg Ryanz pegi,Ikano...
Dah janji dgn Eva,nak shopping baju suar dia...dia komplen semua dah senteng.
So sebagai ibu yg adil lagi saksama,aku beli baju for both of my kiddos dgn budget yg sama :)
adilkan??
Lagipun x lama lagi nak gi jln2 ke sinun,sooo haruslah beli baju baru...
nikmat btul rasanyer bila spend duit utk brg anak2 kan?..x kisah diri sendiri pun.
beli sandal bodo jer utk diri sendiri..hahah!

Anyway,Esok Mother's day...tadi Eva & Daddy kasi mummy present..sukaaaaa sgt!
last year hubby kasi present bling2...this year aku x expect ape2 pun,thn ni kan thn menambah family member...byk investment tuh...
Actually hadiah kecik ker besar ker semua aku suka..sama jer perasaannyer..(lega kalau hubby dgr nih..)


Now dah kena bwk 2 stroller yer,si kakak ni xmo ngalah..tiba2 xnak jln sendiri...nak mcm adik..layankan jerlah..kang merajuks,payah.


Antara brg2 yg dishoppingkan for them..(peliklah nape pic dua2 ni bila upload xleh melintang...haihh..)

Time nak byr sempat grab baju tido cute nih utk Ryanz,dgn harapan supaya dia leh jd cam Dr.SMS..


nilah sandal bodo yg dimaksudkan...sesuwai utk pg ke tesco,umah mama aku/pasar mlm..
sgt comfortable..aku siap dpt half price sbb dah tinggal 1 jer,ngam plak tu dgn size kakiku-lucky me!


Sambil blogging nih,sempat aku toleh2 tv,ade drama sempena hari ibu yg sadisss abis,serious x pahamm..siap tertikam maklah,segala...nape mother's day nak psg citer sedih camni???tayanglah citer yg menggumbirakan skit..mcm tuuuttlah...

4 comments:

amm said...

wow siok ho dpt kuar jln2....pstt adakah anda panjat sofa utk snap foto??jgn lis......

Dallies said...

yerr..byk syiokk!heheh..
xde panjat2...berdiri jer snap pic nih.

~│CatWoman│~ said...

eyh, suke ye dapat keluar shopp? haha. sama perasaan cam aku dulu.
dallies, aku g HRH insyaAllah 23hb. ngada2 kan si joe? rasa nak lempang ada gak. hahahaha

Dallies said...

nape?joe x jd gi spain ek?ko amik mother's day package tu tak?joe saje nak surprisekan ko lah tu.ok..1 week lps tu aku plak menyusul.hehe.

Post a Comment