Pages

Subscribe Twitter

Saturday, May 15, 2010

Bleeding again ..

Aku yg ceria dah xde mood balik since start bleeding smalam..hmmm.
maybe sbb berdiri lama kat toys r us members' sale tu time queue...or lasak sgt?
This morning call gynae,dia ckp maybe period blood..suruh monitor dulu dlm 1 week nih kat umah.
gaya gynae ni mcm xnak entertain aku jer..since last bleeding.Harus tukar gynae lain pasni..

Pastu mintak mama aku no phone cousin aku yg laki bini gynae..mintak opinion derang..lega rasa lepas ckp dgn Kak Noor.
Dia suh aku baring jer & monitor berape pad aku tukar within 24 hours..kalau makin byk or rasa pening nak pitam dia suruh aku gi hospital...
Ptg ni nampaknyer dah surut skit compared to this morning..Alhamdulillah.
Cptlah baik,preparation utk majlis cukur jambul Ryanz blum settle lg ni...and hubby plak suruh postpone ke bln depan sampai aku btul2 sihat..

2 comments:

~│CatWoman│~ said...

aku rasa, better ko postpone dulu la, macam man cakap tuh.. cukur jambul lambat sikit pn xpe... yg penting ko betul2 fit tuk majlis tu nanti... jangan degil! hehe

Dallies said...

thanx zue:)aku dah postpone ke bln june.

Post a Comment