Pages

Subscribe Twitter

Tuesday, May 18, 2010

Tagged by Eita

Wahh dah lama x kena tag..sanggup bersengkang mata nak jwb nih..heheh!

1. kekasih saya adalah :Razman Kamarudin

2. saya sedang mendengar :Motivasi Dato' Dr.Fadhilah Kamsah & lagu ABC Eva..

3. saya patut :berehat secukupnyer supaya cepat sihat.

4. saya suka :terlampau byk benda..

5. sahabat-sahabat baik saya :a few..

6. saya tak faham :kenape sesetengah org yg x kenal saya suka judge saya..xde keje lain ke?

7. saya kehilangan :nafsu...wuakakakaka!

8. ramai yang berkata :saya cute..wooohooo.

9. makna nama saya :
Nurul= cahaya Idalis=Innocent lover(in spanish)

10. cinta itu adalah :indahhhh...& mengasyikkan.

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :main game guna iphone saya sampai habis battery (Eva..)

12. saya akan cuba :bahagiakan semua org & capai semua impian saya...

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :kasih yg suci

14. saya paling meluat apabila :tgk pempuan tergedik2 nak attention(desperado)

15. pesta/parti adalah :minat saya dari kecik sampai skang...

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :hamster

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
from 17-22 years old..time popular(popular ke?),byk boyfren,modelling,clubbing,partying...

18. hari ini :
saya emo...byk pikir!

19. malam ini saya akan :
tido...

20. esok pula saya akan :buat benda yg sama mcm smalam...tgk tv,jaga anak,berfb,blogwalking..

21. saya betul-betul inginkan :
kasih sayang & attention dari semua org..wahhh!

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
tanye diri sendiri"tembam lagi x pipi?"

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
pavillion,OU,Ikano,the curve & etc...semuanyer best!!! (kalau bwk duit..)

24. Makanan barat atau Jepun :
dua2 suka :)

25. bilik yang terang atau gelap :
terang..makes me feel secure.

26. bestfrend ever :
Mr.Husband a.k.a Mr.Love

27. saya nak tag : semua org dah kena tag..sooo xyahlah.

No comments:

Post a Comment